VEIKLOS SRITYS:

Karjeros galimybės

FINANSŲ SKYRIAUS VEDĖJA (-S)

Ieškome lyderio – RRT Finansų skyriaus vedėjo (-s), kuri (-s) geba įžvelgti galimybes ir jas įveiklinti, pasižymi kritiniu įžvalgumu, lankstumu ir atvirumu bei geba įgalinti veikti nedidelę finansų skyriaus komandą.
Jeigu Jūs gebate efektyviai planuoti biudžetą, priimti sprendimus remdamasis duomenimis ir užtikrinti, kad apskaita būtų tvarkoma pagal teisės aktus bei viešojo sektoriaus standartus, kviečiame kandidatuoti.

Atsakomybės:       

  • Rengia ir įgyvendina metinį bei strateginį finansinį planą.
  • Valdo biudžeto sudarymo, vykdymo ir kontrolės procesus.
  • Atlieka finansinę analizę, teikia ataskaitas ir rekomendacijas, užtikrina, kad RRT tarifai atitiktų veiklos sąnaudas.
  • Užtikrina finansinių procesų teisėtumą ir vidaus kontrolę.
  • Organizuoja ir koordinuoja finansų skyriaus darbą.
  • Analizuoja finansinius duomenis, identifikuoja nuokrypius ir teikia siūlymus, kaip didinti veiklos veiksmingumą.
  • Užtikrina RRT finansinių įsipareigojimų ir atsiskaitymų kontrolę bei savalaikį vykdymą.
  • Organizuoja skolų už paslaugas valdymą, įkainių analizę ir jų pagrįstą koregavimą.

Reikalavimai:      

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas (ekonomikos, finansų, verslo, vadybos arba apskaitos srityse).
  • Bent 4 metų patirtis finansų valdymo, biudžeto planavimo ar apskaitos srityse, iš jų – ne mažiau kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtis.
  • Patirtis su viešojo sektoriaus biudžeto planavimu, apskaitos ir atskaitomybės reikalavimais (laikysime privalumu).
  • Puikūs gebėjimai analizuoti, sisteminti duomenis, rengti išvadas ir siūlymus.
  • Anglų kalbos žinios (ne žemesnės kaip B1).
  • Iniciatyvumas, atsakomybė, komunikabilumas.
  • MS Office ir finansų bei apskaitos sistemų naudojimo įgūdžiai.

Kodėl verta prisijungti prie RRT?

  • Turėsite galimybę tiesiogiai prisidėti prie RRT finansinės strategijos formavimo ir įgyvendinimo.
  • Būsite inovacijų ir pokyčių dalimi diegiant šiuolaikinius finansų valdymo sprendimus.
  • Įgysite patirties viešojo sektoriaus reguliacinėje institucijoje.
  • Prisijungsite prie RRT padalinių vadovų komandos, kuri bendradarbiauja, dalijasi žiniomis ir kartu auga kaip lyderiai, siekdami kurti vertę visuomenei.

Siūlome:

  • Atsakingą vadovaujančią poziciją.
  • Profesinio tobulėjimo galimybes: suteikiame sąlygas dalyvauti mokymuose ir ugdyti lyderystės įgūdžius.
  • Hibridinį darbo modelį – 1 d.d. per savaitę dirbti nuotoliu.
  • Papildomą sveikatos draudimą – rūpinamės Jūsų gerove.
  • Palankesnes poilsio sąlygas: 22 d.d. kasmetinių atostogų (vietoje įprastų 20) ir galimybė kiekvieną mėnesį pasinaudoti vieną apmokamą dieną skirtą sveikatinimuisi.
  • Modernų ir patogų biurą Vilniuje: ergonomiškos darbo vietos, nemokamas automobilio parkavimas, vietos dviračiams ir paspirtukams, vaikų kambarys bei sporto salė.
  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 4302 Eur iki 5000 Eur (bruto), priklausomai nuo Jūsų patirties ir kompetencijų.

Kita informacija: 

CV siųskite el.paštu [email protected] Laiško antraštėje nurodydami FINANSŲ SKYRIAUS VEDĖJA (-S)

Konfidencialumą garantuojame.
Pagrindinis RRT ofisas ir darbo vieta – Vilniuje, Naujamiestyje.
Apie atrankos procesą ir eigą informuosime tik atrinktus kandidatus.

Kyla klausimų, kreipkis į personalo ekspertę Vitaliją Baimler-Saveikienę, kontaktai: [email protected], mob. +370 661 95212

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ EKSPERTAS (-ė) (Vilniuje, Kaune)

Ieškome kolegos, kuris prisidėtų prie viešųjų pirkimų organizavimo – atsakingai, nuosekliai ir su gera darbo etika. Mums svarbu ne tik patirtis, bet ir noras dirbti komandoje, spręsti kasdienius iššūkius ir padėti procesams vykti sklandžiai. Jei gerai jaučiatės struktūruotame darbe ir domitės viešaisiais pirkimais – lauksime jūsų.

Atsakomybės:       

  • Dokumentų rengimas: teisės aktų, raštų ir viešųjų pirkimų dokumentų projektų rengimas, jų derinimas ir teikimas komisijai.
  • Pirkimų organizavimas: pirkimų vykdymas per CVP IS, informacijos skelbimas, skelbimų ir ataskaitų teikimas, pirkimų registravimas.
  • Dalyvavimas komisijoje: dokumentacijos tvarkymas, dalyvavimas posėdžiuose, protokolų rengimas, informavimas apie sprendimus.
  • Konsultavimas ir planavimas: darbuotojų konsultavimas, poreikių rinkimas, pirkimų planavimas ar koordinavimas.
  • Priežiūra ir kiti pavedimai: pirkimų verčių skaičiavimas, būdų parinkimas, vykdymo priežiūra, kitų vedėjo pavestų užduočių vykdymas.

Reikalavimai:      

  • Išsilavinimas: aukštasis universitetinis arba jam prilygintas socialinių mokslų srities išsilavinimas.
  • Darbo patirtis: bent 3 metų praktinė patirtis viešųjų pirkimų srityje.
  • Teisės aktų išmanymas: gerai išmanote ir taikote VPĮ, susijusius teisės aktus bei ES viešųjų pirkimų reglamentus.
  • Analitiniai ir organizaciniai gebėjimai: gebate analizuoti informaciją, daryti išvadas, planuoti ir dirbti savarankiškai bei komandoje.
  • Kompiuteriniai ir bendravimo įgūdžiai: mokate naudotis teksto redagavimo ir duomenų apdorojimo programomis. Aiškiai reiškiate mintis žodžiu ir raštu, išmanote dokumentų rengimo taisykles.

Siūlome:

  • Nuolatinį profesinį tobulėjimą – suteikiame sąlygas dalyvauti mokymuose ir stiprinti darbui reikalingas kompetencijas;
  • Papildomą sveikatos draudimą – rūpinamės darbuotojų gerove;
  • Palankesnes poilsio sąlygas: 22 d.d. kasmetinių atostogų (vietoje įprastų 20) ir galimybė kiekvieną mėnesį pasinaudoti vieną apmokamą dieną skirtą sveikatinimuisi;
  • Modernų ir patogų biurą Vilniuje ir Kaune;
  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 2856 Eur iki 3200 Eur (bruto), priklausomai nuo jūsų patirties ir kompetencijų.

Kita informacija: 

CV siųskite el.paštu [email protected] Laiško antraštėje nurodydami VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ EKSPERTAS (-Ė) (elektroninės atpažinties ir patikimumo paslaugų srityje)

Konfidencialumą garantuojame.
Apie atrankos procesą ir eigą informuosime tik atrinktus kandidatus.

Kyla klausimų, kreipkis į personalo ekspertę Vitaliją Baimler-Saveikienę, kontaktai: [email protected], mob. +370 661 95212

EKSPERTAS (-Ė) (elektroninės atpažinties ir patikimumo paslaugų srityje)

Ar nori prisidėti prie vieno svarbiausių Europos skaitmeninės transformacijos projektų, kuris pakeis, kaip žmonės naudojasi savo tapatybe, pasirašo dokumentus ar jungiasi prie paslaugų internete? Jei nori dirbti su naujausiomis skaitmeninės atpažinties technologijomis, kurti realią vertę visuomenei ir prisidėti prie ES lygio sprendimų – ši pozicija kaip tik tau.
Tai unikali galimybė būti inovacijų priešakyje, kai teisė, technologijos ir kibernetinio saugumo sritys susijungia siekiant patikimesnės ir saugesnės erdvės vartotojams. Prisidėsi prie skaitmeninių ir patikimumo paslaugų (skaitmeninės dėklės, e. parašo, e.bankininkystės kt. atpažinimo priemonių) teikėjų vertinimo ir priežiūros Lietuvoje, bendradarbiausi su įvairiomis organizacijomis, skatinant skaitmeninių paslaugų plėtrą Lietuvoje.

Tavo atsakomybės:       

  • Dalyvauti įgyvendinant Europos skaitmeninės tapatybės sistemos reikalavimus Lietuvoje ir prisidėti prie naujų reguliavimo sprendimų;
  • Vertinti ir prižiūrėti skaitmeninės tapatybės dėklės (e-wallet) atitiktį ES ir nacionaliniams teisės aktams;
  • Analizuoti teisės aktus, standartus ir rekomendacijas, teikti pasiūlymus dėl pokyčių;
  • Bendradarbiauti su Lietuvos ir tarptautiniais ekosistemos dalyviais;
  • Konsultuoti, rengti atsakymus į paklausimus ir atstovauti RRT ES bei tarptautiniu mastu.

Ko tikimės iš Tavęs?      

  • Aukštojo universitetinio socialinių mokslų teisės srities ar kitų socialinių studijų krypties išsilavinimo;
  • Patirties teisinio darbo ir/ arba darbo su IT sprendimais ar jų reguliavimu;
  • Gebėjimo aiškiai, argumentuotai reikšti mintis raštu ir žodžiu;
  • Viešojo kalbėjimo įgūdžių ir analitinio mąstymo;
  • Anglų kalbos žinių (B2 lygis).

Kodėl verta prisijungti?   

  • Prisidėsi prie skaitmeninės tapatybės dėklės („e-wallet”) vystymo – vieno svarbiausių Europos skaitmeninės transformacijos projektų;
  • Dirbsi su naujausiomis skaitmeninės atpažinties technologijomis;
  • Turėsi galimybę bendradarbiauti su Lietuvos, ES ir tarptautinėmis organizacijomis;
  • Dirbsi su profesionaliais, savo srities ekspertais.

Ką siūlome?   

  • Nuolatinį profesinį tobulėjimą – suteikiame sąlygas dalyvauti mokymuose ir stiprinti darbui reikalingas kompetencijas;
  • Hibridinį darbo modelį – 1 d.d. per savaitę dirbti nuotoliu;
  • Papildomą sveikatos draudimą – rūpinamės Jūsų gerove;
  • Palankesnes poilsio sąlygas: 22 d.d. kasmetinių atostogų (vietoje įprastų 20) ir galimybė kiekvieną mėnesį pasinaudoti vieną apmokamą dieną skirtą sveikatinimuisi;
  • Modernų ir patogų biurą Vilniuje: ergonomiškos darbo vietos, nemokamas automobilio parkavimas, vietos dviračiams ir paspirtukams, vaikų kambarys bei sporto salė;
  • Darbo užmokestį nuo 2500 Eur iki 2850 Eur (bruto), priklausomai nuo Jūsų patirties ir kompetencijų.

Kita informacija: 

CV siųskite el.paštu [email protected] Laiško antraštėje nurodydami EKSPERTAS (-Ė) (elektroninės atpažinties ir patikimumo paslaugų srityje)

Konfidencialumą garantuojame.
Pagrindinis RRT ofisas ir darbo vieta – Vilniuje, Naujamiestyje.
Apie atrankos procesą ir eigą informuosime tik atrinktus kandidatus.

Kyla klausimų, kreipkis į personalo ekspertę Vitaliją Baimler-Saveikienę, kontaktai: [email protected], mob. +370 661 95212

Dažnių valdymo ir informacinių sistemų inžinierius (-ė)

Į komandą ieškome inžinieriaus (-ės), kuris (-i) prisidėtų prie pažangių dažnių valdymo sprendimų kūrimo ir diegimo. Ši pozicija – tai galimybė prisidėti prie strateginių projektų, tokių kaip dažnių savitarnos sistemos kūrimas, skaitmenizacija ir el. ryšių išteklių efektyvesnis paskirstymas.
Tavęs laukia ne tik įdomūs technologiniai iššūkiai, bet ir erdvė saviraiškai – nuo dirbtinio intelekto taikymo iki sudėtingų analizės uždavinių. Tai puiki vieta tiems, kurie mėgsta gilintis, ieškoti nestandartinių sprendimų, vertina komandinį darbą ir nori augti kartu su kintančia technologijų ir elektroninių ryšių aplinka Lietuvoje ir globaliai.

Atsakomybės:

  • Spektro valdymo sistemos modifikavimas ir integracija su kitomis sistemomis (RRT vidinėmis ir išorinėmis);
  • Programavimo darbai radijo dažnių planavimo ir tarptautinio koordinavimo procesų automatizavimui;
  • Skirtingų technologijų elektromagnetinio suderinamumo vertinimas;
  • Dažnių savitarnos projekto ir kitų informacinių sistemų vizijos ir vystymo plano formavimas, reikalavimų rinkimas bei prioritetų nustatymas, užtikrinant, kad kuriami sprendimai atitiktų rinkos poreikius ir organizacijos tikslus.

Reikalavimai:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas fizikos ar technologijos mokslų srityje (magistro laipsnis – stiprus privalumas);
  • Patirtis telekomunikacijų, inžinerijos ar IT srityje būtų privalumas;
  • Programavimo pagrindai (bent vienos iš kalbų C++, Python, SQL, Power BI), gebėjimas naudotis DI įrankiais;
  • Atsakingumas įgyvendinant pasirinktus sprendinius
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje, analitinis mąstymas, kūrybiškas problemų sprendimas;
  • Gebėjimas laisvai bendrauti lietuvių ir anglų kalbomis.

Siūlome:

  • Galimybę auginti kompetencijas projektiniame valdyme, telekomunikacijų srityje bei prisidėti prie strateginių projektų, kurie formuoja Lietuvos elektroninių ryšių ateitį.
  • Nuolatinį profesinį tobulėjimą – suteikiame sąlygas dalyvauti mokymuose ir stiprinti darbui reikalingas kompetencijas;
  • Hibridinį darbo modelį – 1 d.d. per savaitę dirbti nuotoliu;
  • Papildomą sveikatos draudimą – rūpinamės Jūsų gerove;
  • Palankesnes poilsio sąlygas: 22 d.d. kasmetinių atostogų (vietoje įprastų 20) ir galimybė kiekvieną mėnesį pasinaudoti vieną apmokamą dieną skirtą sveikatinimuisi;
  • Modernų ir patogų biurą Vilniuje: ergonomiškos darbo vietos, nemokamas automobilio parkavimas, vietos dviračiams ir paspirtukams, vaikų kambarys bei sporto salė;
  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 2500 Eur iki 3500 Eur (bruto), priklausomai nuo Jūsų patirties ir kompetencijų.

Kita informacija:

  • Konfidencialumą garantuojame.
  • Pagrindinis RRT ofisas ir darbo vieta – Vilniuje, Naujamiestyje.
  • Savo gyvenimo aprašymą (CV) prašome siųsti el.paštu [email protected] laiško pavadinime nurodydami „Inžinerius“ iki rugsėjo 19 d.
  • Kyla klausimų, kreipkis į personalo ekspertę Vitaliją Baimler-Saveikienę, kontaktai: [email protected], mob. +370 661 95212

Informacija atnaujinta 2025-09-08