VEIKLOS SRITYS:

Karjeros galimybės

Ekspertas (-ė) (Skaitmeninių paslaugų akto koordinavimo klausimais)

Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) yra nacionalinė elektroninių ryšių, geležinkelių ir pašto, skaitmeninių paslaugų rinkų reguliavimo institucija. Mūsų veikla yra glaudžiai susijusi su nuolatiniais pokyčiais, visuomenės tobulėjimu, skaitmeninės rinkos vystymusi, naujovėmis bei inovacijomis.
Skaitmeninių paslaugų aktu pirmą kartą visoje Europos Sąjungoje buvo nustatyti vienodi reikalavimai skaitmeninių paslaugų teikėjams (pvz., informacijos prieglobos (hosting’o) paslaugos, interneto platformos, elektroninės prekyvietės, interneto paieškos sistemos, debesijos paslaugos), kurių tikslas stiprinti kovą su neteisėtu turiniu, užtikrinti geresnę vartotojų teisių apsaugą bei sudaryti palankesnes sąlygas įmonėms ir startuoliams plėsti veiklą už savo šalies ribų. Kadangi su skaitmeninėmis paslaugomis susiduriame kiekvieną dieną, tai naujų taisyklių naudą neužilgo pajusime visi.
Kad būtų laikomasi naujųjų principų ir visi pajaustume didžiausią naudą, kiekvienoje šalyje paskiriami skaitmeninių paslaugų koordinatoriai. Lietuvoje ši rolė yra priskirta RRT. Todėl ieškome ieškome iniciatyvaus, kūrybiško, atviro naujovėms Eksperto (-ės)!

Jūsų darbo dienos užduotys:

  • kartu su kolegomis dalyvauti koordinuojant visiškai naują sritį Lietuvoje – skaitmeninių paslaugų teikėjų (tokių kaip informacijos prieglobos (hosting’o), interneto platformos (pvz., elektroninės prekyvietės), interneto paieškos sistemos, debesijos paslaugos) veiklą;
  • rinkti ir analizuoti informaciją apie Lietuvoje veikiančius skaitmeninių paslaugų teikėjus, prižiūrėti jų veiklą;
  • dirbti su skaitmeninių paslaugų akto pažeidimų informacine sistema
  • analizuoti skaitmeninių paslaugų srities reguliavimą, standartus ir rekomendacijas bei teikti pasiūlymus dėl jų keitimo;
  • atstovauti RRT tarptautinėse ir Lietuvos grupėse, skirtose skaitmeninių paslaugų teikėjų priežiūros klausimams.

Tikimės, kad Jūs:

  • turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą arba jam prilygintą aukštojo mokslo išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu;
  • turite bent 2 metų darbo viešojo valdymo arba verslo administravimo srityje ir domitės šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis (patirtis informacinių technologijų srityje būtų privalumas);
  • išmanote vadybos administravimo projektų valdymo sritį;
  • gebate sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • turite puikius bendravimu įgūdžius bei gebate dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • anglų kalbą mokate pažengusio vartotojo B2 lygiu.

Mes siūlome:

  • galimybę prisidėti ir realizuoti savo idėjas kuriant saugią elektroninę erdvę vartotojams;
  • galimybę tobulėti profesinėje srityje, mokymus ir dalyvavimą tarptautinėse konferencijose bei darbo grupėse;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 1 papildomą dieną per mėnesį, skirtą sveikatinimuisi;
  • parkavimo vietą, sporto salę su inventoriumi, įkrovimo vietą el. paspirtukui, modernų biurą ir visą reikiamą įrangą;
  • atlyginimą nuo 2678 Eur iki 3035 Eur /mėn. (neatskaičius mokesčių), priklausantį nuo jūsų darbo patirties ir kompetencijų bei papildomus priedus už darbo rezultatus.

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.
Jeigu turite klausimų, kreipkitės į už atranką atsakingą vyriausiąją specialistę Vitaliją Baimler – Saveikienę: tel.nr. : +370 661 95212.

Jūsų cv lauksime: [email protected] iki 2024 m. kovo 15 d.

Informacinių technologijų ir ryšių saugumo specialistas (-ė)

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) yra nacionalinė elektroninių ryšių, skaitmeninių paslaugų, geležinkelių ir pašto, patikimumo užtikrinimo bei elektroninės atpažinties paslaugų teikėjų rinkų reguliavimo institucija.
Mūsų veikla yra glaudžiai susijusi su nuolatiniais pokyčiais, visuomenės tobulėjimu, skaitmeninės rinkos vystymusi, naujovėmis bei inovacijomis. Vienas iš pagrindinių RRT siekių – užtikrinti nepilnamečių apsauga internete. RRT yra atsakinga už turinio filtravimo priemonių tikrinimą ir aprobavimą. Jeigu norite prisidėti prie prasmingos veiklos, įdarbinant savo IT žinias, kviečiame prisijungti prie saugesnio interneto komandos. Ieškome informacinių technologijų ir ryšių saugumo specialisto (-ės).

Jūsų darbo dienos užduotys:

  • testuoti žalingo interneto turinio filtravimo priemones ir teikti pasiūlymus dėl jų vertinimo;
  • teikti konsultacijas paslaugų teikėjams bei interneto naudotojams apie turinio filtravimo programas;
  • administruoti specializuotą interneto svetainę apie saugumą elektroninėje erdvėje www.esaugumas.lt
  • tirti pranešimus apie neteisėtą ar draudžiamą turinį;
  • šviesti visuomenę saugaus naudojimosi internetu ir interneto turinio priežiūros klausimais..

Tikimės, kad Jūs:

  • turite aukštąjį universitetinį arba neuniversitetinį technologijos mokslų studijų srityje (privalumas – elektronikos inžinerijos, informatikos inžinerijos arba telekomunikacijų inžinerijos kryptys);
  • turite labai gerus darbo kompiuteriu įgūdžius, įskaitant Microsoft 365 paketo produktais;
  • turite patirties IT srityje;
  • suprantate IT saugumo pagrindus;
  • domitės šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis;
  • turite pažengusį anglų kalbos lygį – B1.

Mes siūlome:

  • gilinti žinias bei įgyti patirties kibernetinio saugumo srityje;
  • galimybę tobulėti profesinėje srityje bei mokymus;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 1 papildomą dieną per mėnesį, skirtą sveikatinimuisi;
  • parkavimo vietą, sporto salę su inventoriumi, įkrovimo vietą el. paspirtukui, modernų biurą ir visą reikiamą įrangą;
  • atlyginimą nuo 2321 Eur iki 2678 Eur /mėn. (neatskaičius mokesčių), priklausantį nuo jūsų darbo patirties ir kompetencijų bei papildomus priedus už darbo rezultatus.

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.
Jeigu turite klausimų, kreipkitės į už atranką atsakingą vyriausiąją specialistę Vitaliją Baimler – Saveikienę: tel.nr. : +370 661 95212.

Jūsų cv lauksime: [email protected] iki 2024 m. vasario 29 d.

Administratorius (-ė) (komandiruočių organizavimas ir darbas su DVS)

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) yra nacionalinė elektroninių ryšių, pašto ir geležinkelių transporto rinkų reguliavimo institucija. Mūsų veikla yra glaudžiai susijusi su nuolatiniais pokyčiais, visuomenės tobulėjimu, skaitmeninės rinkos vystymusi, naujovėmis bei inovacijomis.
Mes vertiname iniciatyvumą bei novatoriškumą, o bendradarbiavimas bei vertės kūrimas yra vienos pagrindinių mūsų vertybių. Jei visa tai Jums artima, kviečiame jungtis prie RRT.

Jūsų darbo dienos užduotys:

  • konsultuoti ir aptarnauti klientus dirbant „vieno langelio“ principu bei telefonu;
  • organiziuoti ir koordinuoti įstaigos darbuotojų vizitus į užsienio valstybes (komandiruočių planavimas ir organizavimas)
  • administruoti ir prižiūrėti įmonės dokumentų valdymo sistemą (toliau – DVS);
  • prižiūrėti DVS funkcionalumą;
  • registruoti gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus bei užtikrinti dokumentų judėjimą elektroniniu paštu gautus prašymus, paklausimus ir kitus dokumentus;
  • konsultuoti įstaigos darbuotojus dokumentų rengimo, tvarkymo bei apskaitos klausimais.

Tikimės, kad Jūs:

  • turite aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą aukštojo mokslo išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu;
  • išmanote dokumentų rengimo, tvarkymo bei apskaitos ir teisės aktų rengimo taisykles.
  • turite patirties organizuojant komandiruotes į užsienį;
  • turite bent vienerių metų patirtį su dokumentų valdymo sistemomis (patirtis su „Avilys“, „Dbsis“ laikysime dideliu privalumu);
  • mokate anglų kalbą B1 lygiu;
  • gebate sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
  • mokate dirbti kompiuteriu ir naudotis operacine sistema „Microsoft Windows“ ir „MS Office“ programų paketu;
  • turite gerus planavimu ir organizavimo įgūdžius.

Mes siūlome:

  • galimybę įvairiapusiškai tobulėti (bendrieji ir profesiniai mokymai kompetencijoms ir įgūdžiams stiprinti);
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 1 papildomą dieną per mėnesį, skirtą sveikatinimuisi;
  • nemokamą parkavimo vietą, sporto salę su inventoriumi, įkrovimo vietą el. paspirtukui, modernų biurą ir visą reikiamą įrangą;
  • atlyginimą nuo 2321,02 Eur iki 2678,10 Eur (neatskaičius mokesčių), priklausantį nuo jūsų darbo patirties ir kompetencijų bei papildomus priedus už darbo rezultatus.

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.
Jeigu turite klausimų, kreipkitės į už atranką atsakingą vyriausiąją specialistę Vitaliją Baimler – Saveikienę: tel.nr. : +370 661 95212.

Jūsų cv lauksime: [email protected] iki 2024 m. vasario 21 d.

IT sistemų analitikas (-ė) – architektas (-ė)

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) yra nacionalinė elektroninių ryšių, pašto ir geležinkelių transporto rinkų reguliavimo institucija. Mūsų veikla yra glaudžiai susijusi su nuolatiniais pokyčiais, visuomenės tobulėjimu, skaitmeninės rinkos vystymusi, naujovėmis bei inovacijomis.

Mes vertiname iniciatyvumą bei novatoriškumą, o bendradarbiavimas bei vertės kūrimas yra vienos pagrindinių mūsų vertybių. Jei visa tai Jums artima, kviečiame jungtis prie RRT ir prisidėti prie IT strategijos įgyvendinimo.

Jūsų darbo dienos užduotys:

  • Vykdyti veiklos poreikių, informacinių sistemų diegimo, vystymo bei integracijų reikalavimų analizę ir su tuo susijusios dokumentacijos ruošimą;
  • Ruošti testavimo scenarijus, testavimui reikiamus duomenis ir vykdyti testavimą;
  • Ruošti naudotojų mokymų medžiagą ir vykdyti mokymus;
  • Konsultuoti IT sistemų naudotojus;
  • Vertinti esamas IT sistemas, technologijas ir IT infrastruktūrą;
  • Vykdyti IT sistemų tarpusavio integracijų analizę, specifikavimą ir sąsajų procesų schemų sudarymą;
  • Dokumentuoti ir palaikyti esamų ir naujai kuriamų IT sistemų ir IT infrastruktūros architektūrą.

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą technologijų mokslų srities išsilavinimą;
  • Turite daugiau negu 2 metų panašaus darbo patirties;
  • Turite patirties dirbant su duomenų bazėmis ir programavimo kalbomis, tokiomis kaip SQL, Python (privalumas), DAX ar kitomis;
  • Išmanote sistemų modeliavimo standartą (UML);
  • Pasižymite analitiniu mąstymu bei gebate ruošti veiklos modelio, vartotojo ryšių (angl. use case) scenarijus ir vartotojų sąsajų aprašymus;
  • Turite puikius bendravimu įgūdžius bei gebate dirbti komandoje;
  • Gebate sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • Mokate anglų kalbą ne žemesniu nei B1 lygiu.

Mes siūlome:

    • Dalyvauti skaitmenizavimo programos ir kituose projektuose, susijusiuose su duomenų atvėrimu, kaupimu ir tvarkymu;
    • Galimybę įvairiapusiškai tobulėti – mokymai;
    • Papildomą sveikatos draudimą, skirtą ambulatoriniam gydymui;
    • 1 papildomą dieną skirtą sveikatinimuisi;
    • Nemokamą parkavimo vietą, sporto salę su inventoriumi, įkrovimo vietą el. paspirtukui, modernų biurą ir visą reikiamą įrangą;
    • Atlyginimą nuo 2850 Eur iki 3650 Eur (neatskaičius mokesčių), priklausantį nuo jūsų darbo patirties ir kompetencijų bei papildomus priedus už darbo rezultatus.

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.
Jeigu turite klausimų, kreipkitės į už atranką atsakingą vyriausiąją specialistę Vitaliją Baimler – Saveikienę: tel.nr. : +370 661 95212.

Jūsų cv lauksime: [email protected] iki 2024 m. vasario 11 d.

IT duomenų analitikas (-ė)

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) yra nacionalinė elektroninių ryšių, pašto ir geležinkelių transporto bei skaitmeninių paslaugų rinkų reguliavimo institucija. Mūsų veikla yra glaudžiai susijusi su nuolatiniais pokyčiais, visuomenės tobulėjimu, skaitmeninės rinkos vystymusi, naujovėmis bei inovacijomis. Esame bendradarbiaujantys ir žiūrintys į ateitį profesionalai, siekiantys kurti pridėtinę vertę visuomenei.
Vykdydami skaitmenizacijos projekto įgygendinima, prie komandos ieškome prisijungti Informacinių sistemų duomenų analitiką (-ę), kuris padėtų rengti, tvarkyti bei optimizuoti duomenų rinkinius, jų automatinio paruošimo procesus ir vizualizaciją.

Jums patikėsime:

  • Vykdyti duomenų gavėjų poreikių ir Informacinių sistemų duomenų srautų analizę;
  • Teikti siūlymus dėl duomenų sprendimų ir analitinių produktų kūrimo;
  • Vizualizuoti duomenis ir kurti ataskaitas su Power BI įrankiu;
  • Dalyvauti duomenų platformos ir duomenų analitikos įrankių kūrimo procese;
  • Palaikyti esamus, duomenimis grįstus produktus, atlikti kokybės kontrolę ir tobulinimą.

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities arba technologijų mokslų srities išsilavinimą;
  • Turite daugiau negu 2 metų panašaus darbo patirties;
  • Turite patirtis naudojant duomenų analizės ir jų vizualizavimo įrankius, tokius kaip SAS, SPSS arba Tableau, Power BI ar pan.;
  • Esate susipažinęs su duomenų analitikos metodais ir mokate juos taikyti;
  • Pasižymite analitiniu mąstymu bei gebate dirbti su dideliais duomenų kiekiais;
  • Mokate anglų kalbą ne žemesniu nei B1 lygiu.

Mes siūlome:

    • Dalyvauti skaitmenizavimo programos ir kituose projektuose, susijusiuose su duomenų atvėrimu, kaupimu ir tvarkymu;
    • Galimybę bendradarbiauti su kitomis institucijomis realizuojant duomenų atvėrimo projektą;
    • Galimybę įvairiapusiškai tobulėti – mokymai;
    • Papildomą sveikatos draudimą, skirtą ambulatoriniam gydymui;
    • 1 papildomą dieną skirtą sveikatinimuisi;
    • Nemokamą parkavimo vietą, sporto salę su inventoriumi, įkrovimo vietą el. paspirtukui, modernų biurą ir visą reikiamą įrangą;
    • Atlyginimą nuo 2500 Eur iki 3000 Eur (neatskaičius mokesčių), priklausantį nuo jūsų darbo patirties ir kompetencijų bei papildomus priedus už darbo rezultatus.

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.
Jeigu turite klausimų, kreipkitės į už atranką atsakingą vyriausiąją specialistę Vitaliją Baimler – Saveikienę: tel.nr. : +370 661 95212.

Jūsų cv lauksime: [email protected] iki 2024 m. vasario 11 d.

Projektų valdymo vadovas (-ė) (vyriausiasis patarėjas)

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) yra nacionalinė elektroninių ryšių, geležinkelių ir pašto, patikimumo užtikrinimo paslaugų teikėjų rinkų reguliavimo institucija.

RRT yra Lietuvos Respublikos nacionalinė reguliavimo institucija pagal Europos Sąjungos teisės aktų, reglamentuojančių visuomeninius santykius, susijusius su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo, Lietuvos Respublikos pašto įstatymo ir Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto kodekso reguliavimo dalyku, nuostatas.

Mūsų veikla yra glaudžiai susijusi su nuolatiniais pokyčiais, visuomenės tobulėjimu, skaitmeninės rinkos vystymusi, naujovėmis bei inovacijomis. Šiuo metu ieškome motyvuoto Projektų valdymo vadovo, kuris būtų atsakingas projektų valdymo politikos diegimą bei didelių projektų įgyvendinimą organizacijoje.

Jums patikėsime:

  • Organizuoti ir kontroliuoti projektų valdymo veiklą įmonėje;
  • Horizontaliai diegti įstaigoje projektinio valdymo principus, kontroliuoti projektų inicijavimo, planavimo, įgyvendinimo procesus, projektų rodiklių monitoringą, prižiūrėti projektų valdymo komandas ir organizuoti jų darbą;
  • Nuolat stebėti įgyvendinamų projektų ir investicijų pažangą, vertinti rizikas, inicijuoti savalaikių sprendimų priėmimą;
  • Teikti pagalbą ir konsultacijas projektus valdantiems vadovams visuose projektų veiklos etapuose
  • Vertinti ir inicijuoti projektų valdymo procesų tobulinimą;
  • Rengti projektų vykdymo ataskaitas;
  • Įgyvendinti priskirtus projektus;
  • Dalyvauti didinant projektų ir investicijų valdymo brandą, keliant projektų vadovų ir projektų savininkų kompetencijas.

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite vadybos, viešojo administravimo, ekonomikos arba panašių sričių aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • Turite ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį projektinio valdymo srityje;
  • Išmanote projektų valdymo metodikų, įrankių taikymą, mokate valdyti, kaupti, sisteminti ir apdoroti informaciją, projektų valdymo sertifikatą laikysime privalumu;
  • Pasižymite analitiniu mąstymu, veiklos planavimo ir valdymo įgūdžiais, gebate bendradarbiauti su projekto komandomis, projektų vadovais ir savininkais, pasižymite konstruktyvumu;
  • Esate susipažinęs su LR įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžeto tvarkymo ir strateginio planavimo procesus, išmanote dokumentų rengimo taisykles.

Mes siūlome:

    • Galimybę tobulėti profesinėje srityje, mokymus;
    • Darbuotojų sveikatos draudimą;
    • Parkavimo vietą Vilniaus centre, sporto salę su inventoriumi, įkrovimo vietą el. paspirtukui, modernų biurą ir visą reikiamą įrangą;
    • Atlyginimą 3150-3900 Eur/mėn. (neatskaičius mokesčių), priklausantį nuo jūsų darbo patirties ir kompetencijų bei papildomus priedus už darbo rezultatus.

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.
Jeigu turite klausimų, kreipkitės į už atranką atsakingą vyriausiąją specialistę Vitaliją Baimler – Saveikienę: tel.nr. : +370 661 95212.

Jūsų cv lauksime: [email protected]

Informacija atnaujinta 2024-02-27