VEIKLOS SRITYS:

Vartotojams

Sąveika su DI sistema

Kai asmuo sąveikauja su DI sistema (ypač pokalbių robotais, automatizuotais balsu valdomais įrenginiais, veido ar emocijų atpažinimo įrankiais), būtina:

  • Aiškiai informuoti, kad jis bendrauja su DI sistema, o ne žmogumi. Kai DI sistema skirta naudoti vaikams ar pažeidžiamiems asmenims, informavimą pritaikyti pagal amžių ir gebėjimus bei užtikrinti papildomą informacijos aiškumo ir apsaugos lygį.
  • Užtikrinti, kad informacija apie tai būtų pateikta prieš prasidedant sąveikai, aiškia ir suprantama kalba.
SituacijaApie ką privaloma informuoti?Kada?
Pokalbis su DI pokalbių robotu„Jūs bendraujate su automatizuota DI sistema“Prieš sąveiką
DI priima sprendimą dėl paslaugos suteikimoAutomatizuoto sprendimo logika ir poveikis, žmogaus galimybėsPrieš ar sprendimo metu
Veido/emocijų atpažinimasAtpažinimo tikslas, pobūdis, teisinė bazėPrieš atliekant atpažinimą

 

Informacija keliama.

 

Informacija atnaujinta 2025-06-12