Sąveika su DI sistema
Kai asmuo sąveikauja su DI sistema (ypač pokalbių robotais, automatizuotais balsu valdomais įrenginiais, veido ar emocijų atpažinimo įrankiais), būtina:
- Aiškiai informuoti, kad jis bendrauja su DI sistema, o ne žmogumi. Kai DI sistema skirta naudoti vaikams ar pažeidžiamiems asmenims, informavimą pritaikyti pagal amžių ir gebėjimus bei užtikrinti papildomą informacijos aiškumo ir apsaugos lygį.
- Užtikrinti, kad informacija apie tai būtų pateikta prieš prasidedant sąveikai, aiškia ir suprantama kalba.
Situacija | Apie ką privaloma informuoti? | Kada? |
Pokalbis su DI pokalbių robotu | „Jūs bendraujate su automatizuota DI sistema“ | Prieš sąveiką |
DI priima sprendimą dėl paslaugos suteikimo | Automatizuoto sprendimo logika ir poveikis, žmogaus galimybės | Prieš ar sprendimo metu |
Veido/emocijų atpažinimas | Atpažinimo tikslas, pobūdis, teisinė bazė | Prieš atliekant atpažinimą |
Informacija keliama.
Informacija atnaujinta 2025-06-12