RRT, siekdama užtikrinti efektyvų darbo su vartotojais organizavimą ir įgyvendindama priemones vartotojų informavimui ir aptarnavimo kokybei gerinti, įsteigė nemokamą pasitikėjimo ir pagalbos telefoną (Vartotojų nemokama tel. linija).
Paslaugų vartotojai gali skambinti vienu telefono numeriu +370 800 20030 ir, pasirinkę jiems aktualią temą, gauti RRT specialisto konsultaciją:
Elektroninių ryšių paslaugų teikimo klausimais, spauskite 1-tą.
Norėdami pranešti apie radijo trukdžius arba dėl blogo radijo ar televizijos programų priėmimo, spauskite 2-tą.
Saugesnio interneto klausimais, spauskite 3-tą.
Patikimumo užtikrinimo paslaugų klausimais, spauskite 4-tą.
Pašto paslaugos klausimais, spauskite 5-tą.
Norėdami pareikšti nuomonę apie tarnybos darbuotojų darbą, spauskite 6-tą.
Kitais klausimais, spauskite 7-tą.
Norėdami išgirsti meniu dar kartą, spauskite 8-tą.
RRT informuoja, kad siekiant užtikrinti kokybišką aptarnavimą, visi pokalbiai yra įrašomi.
Informacija atnaujinta 2023-04-12