VEIKLOS SRITYS:

Numerių skyrimas

Telefono ryšio numeriai yra valstybės resursas, kuris naudojamas viešosioms elektroninių ryšių paslaugoms teikti. Telefono ryšio numeriai, naudojami viešuosiuose elektroninių ryšių tinkluose, valdomi pagal RRT tvirtinamą Nacionalinį telefono ryšio numeracijos planą. Užtikrindama efektyvų elektroninių ryšių išteklių naudojimą, RRT tvirtina Telefono ryšio numerių skyrimo ir naudojimo taisykles. RRT siekia, kad būtų pakankamai nacionalinių telefono ryšio numerių išteklių, reikalingų viešosioms elektroninių ryšių paslaugoms, ir kad numeracijos planas ir procedūros būtų taikomos tokiu būdu, jog užtikrintų visiems viešųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjams vienodas galimybes. RRT prižiūri, kad ūkio subjektai, kuriems skirti nacionalinių telefono ryšio numerių ištekliai, nediskriminuotų kitų elektroninių ryšių paslaugų teikėjų, kiek tai susiję su numeracijos sekomis, naudojamomis paslaugoms teikti.

Paraiškos dėl telefono ryšio numerių naudojimo:

Paraiškos forma dėl telefono ryšio numerių skyrimo;

Paraiškos forma dėl teisės naudoti telefono ryšio numerius perleidimo;

Paraiškos forma dėl sutikimo perimti teisę naudoti telefono ryšio numerius.

Kam priklauso telefono ryšio numeris, galite pasitikrinti čia.

 

Nacionalinis telefono ryšio numeracijos planas

Nacionalinis telefono ryšio numeracijos planas reglamentuoja viešuosiuose elektroninių ryšių tinkluose naudojamų telefono ryšio numerių paskirtį ir struktūrą. Numeracijos planas atitinka pagrindinius numeracijos pakankamumo, nediskriminavimo užtikrinimo, priimtinumo vartotojui bei harmonizavimo reikalavimus, keliamus ES.

Plane aiškiai atskirti šie numeriai:

  • trumpieji telefono ryšio numeriai 1XXX;
  • fiksuotojo telefono ryšio paslaugų numeriai: 3XXXXXXX, 4XXXXXXX, 5XXXXXXX;
  • mobiliojo telefono ryšio paslaugų numeriai 6XX XXXXX;
  • paslaugų numeriai: 7XXXXXXX, 8XXXXXXX, 9XXXXXXX.
Telefono ryšio numerio skyrimas

Telefono ryšio numeriai paskiriami per 21 kalendorinę dieną, pateikus raštišką arba elektroninę paraišką per RRT elektroninių dokumentų sistemą. Telefono ryšio numeriai gali būti skiriami tiesiogiai prašančiam asmeniui arba aukciono būdu.

RRT, gavusi paraišką įgyti teisę naudoti numerius, kurie yra išskirtinės ekonominės vertės, paskelbia apie tai savo interneto tinklalapyje, kviesdama kitus asmenis, pageidaujančius įgyti teisę naudoti tokius numerius, per 7 dienas pateikti paraiškas numeriams gauti. Jeigu yra gaunamos kelių asmenų paraiškos įgyti teisę naudoti vienodus numerius arba pageidaujamų numerių nepakanka visiems norintiems asmenims, numeriai suteikiami aukciono būdu.

Priežiūros tarifai

RRT priežiūros tarifai už paskirtą telefono ryšio numerį:

  • už trumpąjį keturių ženklų telefono ryšio numerį – 52,42 Eur/mėn.;
  • už trumpąjį penkių ženklų telefono ryšio numerį – 5,24 Eur/mėn.;
  • už viešųjų fiksuotojo telefono ryšio paslaugų numerį – 0,006 Eur/mėn.;
  • už viešųjų fiksuotojo telefono ryšio paslaugų numerius nuo 1 iki 200 taikomas fiksuotas 1,16 Eur/mėn. mokestis;
  • už viešųjų mobiliojo telefono ryšio paslaugų numerį – 0,006 Eur/mėn.;
  • už viešųjų mobiliojo telefono ryšio paslaugų numerius nuo 1 iki 200 taikomas fiksuotas 1,16 Eur/mėn. mokestis;
  • už paslaugų numerius iš serijos 7XXXXXXX – 0,006 Eur/mėn.;
  • už paslaugų numerius nuo 1 iki 200 iš serijos 7XXXXXXX taikomas fiksuotas 1,16 Eur/mėn. mokestis.
  • už paslaugų numerius iš serijos 8XXXXXXX ar 9XXXXXX – 0,52 Eur/mėn.
  • už paslaugų numerius nuo 1 iki 2 iš serijos 8XXXXXXX ar 9XXXXXX  taikomas fiksuotas 1,16 Eur/mėn. mokestis.
Suderintų socialinių paslaugų numeriai (116XXX)

Suderintų socialinių paslaugų numeriai yra nemokamo pokalbio trumpieji numeriai, skirti suderintoms socialinėms paslaugoms teikti. Suderinta socialinė paslauga – tai paslauga, kuri teikiama atsižvelgiant į konkretų socialinį poreikį, siekiant užtikrinti asmenų ar jų grupių gerovę ir saugumą arba padėti asmenims įveikti sunkumus. Ši paslauga gali būti naudinga asmenims, atvykusiems iš kitų šalių. Asmenys ja gali pasinaudoti skambindami nemokamo pokalbio trumpuoju numeriu.

Suderintų socialinių paslaugų numeriai skiriami viešojo konkurso tvarka. Paraiškos suderintų socialinių paslaugų numeriams skirti priimamos paskelbus atitinkamo konkurso sąlygas, o  konkursui neįvykus, esant suinteresuoto asmens prašymui skirti socialinių suderintų paslaugų numerį, konkursas organizuojamas pakartotinai.

Suderintų socialinių paslaugų numerių registras:

NumerisPaslaugos teikiamos šiuo numeriuPaslaugos teikimo sąlygosNumeris įtrauktas į registrąNumeris yra paskirtas
(paslaugos teikėjas)
116000Karštoji linija pranešimams apie dingusius vaikus

Teikiant šią paslaugą:

a) priimami ir policijai nukreipiami skambučiai, kuriais pranešama apie dingusius vaikus;

b) už dingusį vaiką atsakingiems asmenims teikiamos konsultacijos ir parama;

c) teikiama pagalba, atliekant tyrimą.

Paslauga teikiama nuolat (t. y. 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę visoje šalyje).2007 08 31Nevyriausybinė organizacija Dingusių žmonių šeimų paramos centras

Numeris paskirtas 2012 m. liepos 3 d.

http://www.missing.lt/

116006Pagalbos nuo nusikalstamų veikų nukentėjusiems asmenims linija

Šios paslaugos paskirtis – nuo nusikalstamų veikų nukentėjusiems asmenims teikti psichologinę pagalbą, informuoti juos apie jų teises ir būdus, kaip tomis teisėmis pasinaudoti, taip pat nuo nusikalstamų veikų nukentėjusius asmenis nukreipti į kompetentingas institucijas ar atitinkamas organizacijas.

Visų pirma, teikiama ši informacija:

a) apie vietos policiją ir baudžiamojo persekiojimo tvarką;

b) apie nusikalstama veika padarytos žalos kompensavimo galimybes ir draudimo išmokas.

Be to, nuo nusikalstamų veikų nukentėjusiems asmenims padedama rasti kitus susijusios pagalbos šaltinius.

Jei paslauga nėra teikiama nuolat (t. y. 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę visoje šalyje), paslaugos teikėjas turi užtikrinti, kad informacija apie paslaugos teikimą būtų skelbiama viešai lengvai prieinama forma ir kad tuo metu, kai paslauga neteikiama, skambinantieji būtų informuojami, kada paslauga bus galima vėl naudotis.2010 03 28Numeris nėra paskirtas
116111Vaikų pagalbos linijos

Šios paslaugos paskirtis – padėti vaikams, kuriems trūksta priežiūros ir saugumo. Vaikai nukreipiami į atitinkamas tarnybas ir jiems teikiama kita būtina informacija. Ši paslauga suteikia vaikams galimybę išsakyti savo problemas, pasikalbėti jiems rūpimais klausimais ir kreiptis pagalbos neatidėliotinu atveju.

Jei paslauga nėra teikiama nuolat (t. y. 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę visoje šalyje), paslaugos teikėjas turi užtikrinti, kad informacija apie paslaugos teikimą būtų skelbiama viešai lengvai prieinama forma ir kad tuo metu, kai paslauga neteikiama, skambinantieji būtų informuojami, kada paslauga bus galima vėl naudotis.2008 02 29Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

Numeris paskirtas 2009 m. gegužės 14 d.

116117Budinti sveikatos priežiūros pagalbos ligoniams, kurių būklė nėra sunki, tarnyba

Skambinantieji, kuriems reikia skubios sveikatos priežiūros pagalbos, tačiau kurių gyvybei pavojus negresia, informuojami, į ką kreiptis dėl sveikatos priežiūros pagalbos, ypač po darbo valandų, savaitgaliais ir švenčių dienomis (ne išimties tvarka). Skambinantysis sujungiamas su kvalifikuotu ir tinkamai informuotu skambučių operatoriumi arba skambinantysis sujungiamas tiesiai su kvalifikuotu praktikuojančiu gydytoju.

Jei paslauga nėra teikiama nuolat (t. y. 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę visoje šalyje), paslaugos teikėjas turi užtikrinti, kad informacija apie paslaugos teikimą būtų skelbiama viešai lengvai prieinama forma ir kad tuo metu, kai paslauga neteikiama, skambinantieji būtų informuojami, kada paslauga bus galima vėl naudotis.2010 03 28Numeris nėra paskirtas
116123Psichologinės pagalbos linijos

Skambinantieji paslaugos numeriu gali atvirai pabendrauti, jų išklausoma nepateikiant jokių vertinimų. Šios paslaugos paskirtis – teikti psichologinę pagalbą skambinantiems, kurie jaučiasi vieniši, yra ištikti psichologinės krizės arba svarsto apie savižudybę.

Jei paslauga nėra teikiama nuolat (t. y. 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę visoje šalyje), paslaugos teikėjas turi užtikrinti, kad informacija apie paslaugos teikimą būtų skelbiama viešai lengvai prieinama forma ir kad tuo metu, kai paslauga neteikiama, skambinantieji būtų informuojami, kada paslauga bus galima vėl naudotis.2008 02 29Lietuvos telefoninių psichologinės pagalbos tarnybų asociacija

Numeris paskirtas 2009 m. balandžio 28 d.

http://www.klausau.lt/

Informacija atnaujinta 2020-02-11