Greitosios nuorodos
Paslaugos turi būti teikiamos laikantis sąlygų, dėl kurių susitarėte, vis dėlto Jums gali kilti klausimų dėl paslaugų teikėjo veiksmų ar priimtų sprendimų.
- REKOMENDUOJAME. Jeigu Jūs esate nepatenkintas teikiamų paslaugų kokybe, abejojate, ar paslaugos teikiamos pagal sutarties sąlygas, pirmiausiai turite kreiptis į elektroninių ryšių paslaugų teikėją, su kuriuo esate pasirašęs paslaugų teikimo sutartį. Prašyme Jūs turite labai aiškiai išdėstyti esminius prašymo dalykus, išaiškinti, ko konkrečiai pageidaujate.
- PATARIAME. Prieš kreipdamiesi į paslaugų teikėją, perskaitykite paslaugų teikimo sutartį, ypač įdėmiai skaitykite sutarties sąlygas.
RRT priima ir nagrinėja vartotojų prašymus (skundus). Pateikite prašymą, jei Jums reikia, kad RRT imtųsi šių veiksmų:
- padėtų išsiaiškinti situaciją;
- įvertintų Jūsų atžvilgiu galimai įvykdytą teisių ar teisėtų interesų pažeidimą ar elektroninių ryšių paslaugų teikėjo neveikimą;
- suteiktų informaciją apie paslaugų gavėjų teises ar kitais klausimais;
- įvertintų, ar paslaugų teikėjas nepažeidžia teisės aktų reikalavimų;
- imtųsi priemonių užtikrinti teisės aktų laikymąsi.
RRT veiksmai:
- RRT, gavusi Jūsų pasirašytą prašymą (skundą), per 20 darbo dienų pateiks oficialią poziciją Jūsų klausimu.
- RRT pozicija nėra privalomas sprendimas.
- Jei reikalingas privalomas sprendimas, kreipkitės į RRT dėl ginčo nagrinėjimo. Informaciją, kaip pateikti prašymą dėl ginčo, rasite čia.
Pasirašytą prašymą (skundą) į RRT galima pateikti šiais būdais:
Elektroniniu būdu:
- el. paštu [email protected];
- per sistemą https://epilietis.lrv.lt/kreipkis-i-institucija, pasirinkus poskyrį PATEIK PRAŠYMĄ, SKUNDĄ (prie sistemos jūs galėsite prijungti per e. valdžios vartus naudodamiesi elektronine bankininkyste ar asmens tapatybės kortele).
Paštu RRT adresu:
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba
Mortos g. 14
LT-03219 Vilnius
INFORMACIJA ELEKTRONINIU PAŠTU. Jei kreipsitės elektroniniu paštu [email protected] (pateikdami paklausimą, nepasirašytą elektroniniu parašu, arba nepateiksite skenuoto varianto, kuriame matyti Jūsų parašas), atsakymą gausite taip pat elektroniniu laišku. Informuojame, kad atsakymas į Jūsų paklausimą elektroniniu paštu, nėra oficialus RRT atsakymas. Pasiteiravimo formą galite užpildyti svetainės skiltyje KONSULTACIJOS.
INFORMACIJA TELEFONU. RRT nemokamas pasitikėjimo ir pagalbos numeris 8 800 20030.
2022 m. I-III ketv. skundų duomenys
2017-2019 m. skundų statistika
Informacija atnaujinta 2022-11-30